reklama

báseň - Kruhy v obilí

...vír vody - vzduchu - plznúce javory; začarovaný kruh sa týmto uzatvorí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Kruhy v obilí

Kruhy v obilí;; moje kruhy v obilí,
mám ich v hlave, potrebujem na ne posily.
Kruhy v obilí;; tieto kruhy v obilí,
nemám poňatie, ktoré tvory ich robili.

Chôdza - prach - triaška - náznaky trémy,
mám v hlave myšlienky, ale netuším odkiaľ.
Zrazu tam sú; prečo tam sú? Odpovedzte mi!
Hlas - krik - ozvena - vše vietor odvial.

Autá - čiary - štrk - chodník - diery,
Ozvena mizne vo vetre, ani nepískla.
Hlava sa prosto s myšlienkami nejak zmieri,
mokro - blato - odpadky - črepy skla.

Šero - spln - chlad - vyštípané líca,
vietor mizne v lístí, dych mu práve dochádza.
Povrch duše skôrnatel, vyteká živica,
šum stromov - žblnkot rieky - hmla - hrádza.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vír vody - vzduchu - plznúce javory,
lístie mizne v ozvene, čo teraz, môj milý?
Začarovaný kruh sa týmto uzatvorí,
kruh čarovný - myšlienka - kruh v obilí.

Kruhy v obilí;; moje kruhy v obilí,
mám ich v hlave, potrebujem na ne posily.
Kruhy v obilí;; tieto kruhy v obilí,
myšlienky sa v mojej hlave zase pobili.

Len ja - priestor - čas - prázdne okolie,
ako si len vyčistiť hlavu, tak bez mydla?
Tie kruhy bez príčin zrážajú ma do kolien,
starý dom - vrzgot brán - spadnutá škridla.

Záblesk - hromobitie - kvapiek légie,
zrýchľujem, míňam krokmi popraskaný asfalt.
Vyberám slúchadlá, snáď to hudba prebije,
allegro - tenor - soprán - bas - alt.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Strom - krík - strom - krík - strom - ďalší strom,
všade kam sa pohnem zočím nejakú háveď.
Mám sto chutí to tu všetko poliať kanistrom,
zapaľovač - horí kruh - horí pamäť.

Zovretý krk - chvenie - emócii nával,
mám pocit, že sám si v hlave tvorím neduhy.
Vždy som len ja mohol za to, keď som ich mával,
pekný deň prajem, idem robiť ďalšie kruhy.

Kruhy v obilí;; moje kruhy v obilí,
raz ich vystrnadím, som na to spôsobilý,
chcem jasnú oblohu, tak nebudem zdvorilý,
Kruhy v obilí; preč s vami, kruhy v obilí.

(november 2014)

niečo ako funpage tu :)

Martin Zachar

Martin Zachar

Bloger 
  • Počet článkov:  177
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Neobyčajne obyčajný človek, ktorého svet zrkadlia jeho verše :))) Zoznam autorových rubrík:  Básne - nezaradenéBásne - humornéZaujímavostiMS 2002Súkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu