reklama

báseň - Zväzok kľúčov

...husľový kľúč potrebujem k životu; retro pesničky, veď nech je živo tu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Zväzok kľúčov

Každý svoje kľúče so sebou vláči,
v obkľúčení dverí sú vyslobodením,
bez nich si poradia iba kukláči,
prácu kľúčiarov si preto veľmo cením.

Zvrtnutý kľúč vo dverách a ja vonku,
badám skľučujúci pocit bezdomovca,
stísam kľučku, zvoním, búcham na sklonku,
asnáď niekto otvorí, čakám do konca.

Husľový kľúč potrebujem k životu,
na USB kľúč si uložím muziku,
retro pesničky, veď nech je živo tu,
alebo Aliciu Keys, keď mám dosť kriku.

Hej, slečna; od svojho srdca, daj kľúč mu,
nekľučkuj stále, tvoja priamosť ho spasí,
radosť až na kosť, hoci aj tú kľúčnu,
keď dáš mu na teba ten kľúč šifrovací.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Úsmev by som si prial ako kľúčenku,
mať ho vždy; aj keď život robí neplechu.
Bez kľúča od auta zájsť si ku šenku,
mať tam svojich blízkych je kľúčom k úspechu.

A nepotrebujem byť hráč kľúčový,
stačí mi život s otvorenou náručou,
viac, jak francúzsky kľúč, bozk ma osloví,
dobre mi je, keď vláčim svoj zväzok kľúčov.

(november 2016)

niečo ako funpage tu :)

Martin Zachar

Martin Zachar

Bloger 
  • Počet článkov:  177
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Neobyčajne obyčajný človek, ktorého svet zrkadlia jeho verše :))) Zoznam autorových rubrík:  Básne - nezaradenéBásne - humornéZaujímavostiMS 2002Súkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu