reklama

báseň - Keď raz odídem

... snažil som sa žiť, aby ma každý chápal, žil som tak, aby som mal pre niečo zápal...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Keď raz odídem

Keď sa raz poberiem preč, na dovolenku,
kdesi tam, odkiaľ už nebude návratu,
keď vypíšu ma na trvalú PN-ku,
neobliekaj sa hneď do čierneho šatu.

Prečo aj, veď svet sa bude točiť ďalej,
viac ma uctíš, keď sa naňho budeš ceriť.
Zaspomínaj s priateľmi, za mňa si nalej,
nie zo smútku do smútku sa furt teperiť.

Na to zlé, čo bolo, skús prižmúriť oko,
o zosnulých len v dobrom, len slová chvály.
Teda ak sa do tvojho srdca hlboko,
vryli aj moje skromné iniciály.

Snažil som sa žiť, aby ma každý chápal,
napokon neviem, či ma niekto pochopil...
Žil som tak, aby som mal pre niečo zápal,
a zmákol to, keď som sa niečoho chopil.

A možno som to aj vďaka tebe zvládol,
chcel by som ti za to teraz poďakovať.
Za oporu, keď ma život tlačil nadol,
v mojom srdci budem teba rovnako mať.

Keď to príde a zmiznem bez rozlúčenia,
nech aj u teba zahorí jedna sviečka.
Spomínaj tak, nech mi v nebi meno zmenia,
na indiánske "ten čo sa mu stále čká".

Urob súťaž o najvtipnejší epitaf,
všetci, z ktorých som si strieľal, zapojte sa,
bude vás tak trilión, nech ste všetci paf,
no a víťaz nech mi ho za trest vytesá :))))

Každý raz dodýcha, asnáď okrem Chucka,
ten prežije všetkých, ešte aj sám seba.
Aj po smrti bude trsať waka waka,
my sa na ňom budeme baviť už z neba.

Keď príde rad na mňa, hore sa poberiem,
sľubujem, budem ti zhora robiť hliadku.
Ako tvoj anjel strážny nech vždy dobre viem,
že sa máš fajn, že si a budeš v poriadku.

Ak máš dojem, že sa chystám na druhý svet,
nemaj strach, trochu si mi asi naletel.
Iba som sa chcel vopred o tom zamyslieť
dať to do riadkov a dať ti to na zreteľ.

PS: keby aj Chuck Norris dodýchal, tak je ešte schopný fotosyntézy :)))))

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(apríl 2013)

Martin Zachar

Martin Zachar

Bloger 
  • Počet článkov:  177
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Neobyčajne obyčajný človek, ktorého svet zrkadlia jeho verše :))) Zoznam autorových rubrík:  Básne - nezaradenéBásne - humornéZaujímavostiMS 2002Súkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu